20150808

8 Ogos

Dia kata...
"bila aku nampak perempuan pakai tudung labuh. 
yakni pakai baju yang betul betul tutup aurat.
aku rasa nak menjerit depan depan dia .
' terima kasih ! terima kasih ! '
entah kenapa..."


to feel empty is a choice, make it fill..
akan ada satu masanya , 
kita jumpa persimpangan . 
dan di situ . 
kita mula berfikir..
memilih yang kanan .
atau
memilih yang kiri...

Dia kata lagi...
"aku kau dan mereka ada banyak buat dosa . 
dan aku harap Allah ampunkan kita dan mereka. 
dan Allah banyak beri harapan kepada pendosa macam kita.
salah satunya bacalah ayat 7 daripada surah Al-Ankabut.
dan banyak lagi sebenarnya , mari kita explore lagi khazanah yang bernama al quran ini ya sahabat.." 

*tears drop*

p.s: bile nak berubah adda...
untuk setiap waktu
jadikan gelita aku bukan untuk memberi gelita orang lain
tetapi untuk mengenal nyata..
doakan

No comments:

Post a Comment