20140223

23th feb

diam bukan bererti tak peduli
tak tegur tak bererti sombong
Tak contact pon bukan bermakna melupakan
Aku diam bukan makna aku lupa
Biar doa yang menjadi penghubung antara kita
Adakalanya "Diam" itu lebih indah
Cukup aku & Allah tahu

Kadang-kadang, orang tu bukan sombong 
cuma mcm takde idea nak borak ape
So dari jadi annoying, baik diam je
tp mcm annoying jugak.. Kan...heee

to all of my friends
kalau aku tiba-tiba sombong tahap mahkota dewa,
mohon hentak aku berjemaah.
i really meant it

n Maaf jika aku lupa cara mengucap kata, dan banyak diam

p.s: Kerana hidup ini bukan paksaan, maka... 
orang datang saya sambut. Orang pergi saya tak halang... 

p.s: sahabat fillah, moga persahabatan yang terjalin di dunia ini dikekalkan hingga ke Akhirat ye. 
Uhibbuki fillah..!! ^_^

No comments:

Post a Comment