20110806

dugAAN RAmADhAn

Bau beberapa hari pose...tup tup...demam,sakit perot,muntah,pitam...aikkk asal nie....salah makan ke??
pose kot...x mkn pape pon...tapi asal muntah sampai lembik2 badan...nak g bilik air pon dah nampak hitam je sume...pejam celik pejam celik mata ...nak tumbang lak..x ley jadi wajib g hospital..sampai-sampai je hospital mak aiii bulan pose ni makin ramai lak owang sakit...ramai bukan maen...macam datang beraya...ehh eh semua semangat nak 'duit raya dari doktor' ke???musykil...o_O' tunggu punya tunggu x kua-kua gak no aq.. aiseyyy lame bebenor patients doktor nie...nak rempuh x nak?nak x nak???...sempat le pulak nak main aci kira jemari tangan sampai spoloh terjah ke x nak bilik doktor no 10 nie...mase mmg x sempat kol 11 bas dah nak gerak...alamat x balek JB lah den..ok fikiran x waras!! terjah je...muka wat ala-ala mmg sakit nak mati (padahal mmg x larat dah)...tup tup lagi skali...hisyhhh agak2 rase nak bagi tangan je kat patiens doktor tu... boleh lak die main borak borak selamat malam Malaysia ngan doktor tu..ape die ingat pesakit kat lua tu ayam ke...selamat warga emas...n selamat aq x larat...(hiut kalo larat pon kompem gak x wat...x de maknenye..) cakap tu.. cakap nie...tuan doctor say..keracunan makanan...!!! FINE!!!dalam setahun 2 kali aq kene..dah nasib badan...nak hapus dosa kot...ntah ape la yang aq makan...x dapat dikenal pasti...

dan ini lah akibatnye...kalo dah hampir setiap minit asyik berlari ke tandas...kalo aq lari merentas desa mmg dah sampai russia dah...rase cm nak tdo je kat tandas tu..huh..n selamat x check in kat wad...hai lah darah...kenape anda tetibe bertukar kpd DARAH RENDAH...  x pasal2 kene cucuk

oh JARUM...kenape ANDA besar sgt
sakit..x r...SEDAP..
selalu kate owg masok air...last2 aq yang 'masok air'
ok 1 platelet air je.cukup lah
dah kene masok air..puase burn lah kan...kompem2 batal...tengok dah rugi 1 hari...!!!erm inilah natijahnye kalo makan segala bagai macam nak rak..Moral of the story..panaskan makanan anda terlebih dahulu o masak saja yang lain...jangan simpan2...INGAT!!!

No comments:

Post a Comment