20110413

solitude

maknenye:sendiri
ada kala ketikanya sendirian itu perlu.macam orang yang tengah dalam program diet nk makan aiskrim.tak boleh makan selalu.tapi apabila sesekali sesekala buat,terasa 'heaven'.kalau dibuat selalu mungkin orang akan kata macam anti-sosial.aq bukannya sampai tahap tu.mana ada manusia yang boleh hidup sesorang je. bekawan itu perlu.tapi kalau berkawan yang membawa kepada teman hidup...haila haila....ni mesti terbawa-bawa dalam interbiu dengan anis semalam nie...


aq buat kuiz nie...keputusannye: *sigh*

you're an assassin.that mean you are a professional
(aha..aha..that's me alright,professional petala kelapan.
muka x berperasaan macam papan batu aje...)

and do your job without mixing any emotions in it
(betul...betul...aq adda yang xde perasaan tapi 
semnjak dua menjak jejak umo 19 tahun ni kepala pun dah x betul.pertukaran hormon ke? musykil..pertukaran hormon membantu pengeluaran airmate ke?)

in your life you have probably been hurt many times and have gotten some mental scars
(mungkin ye...mungkin tidak...dan aritu ...*sigh*)

this result in you being distant from people
(ada betulnye...)

though many think that you are evil,you are not
(Evil?Mak oiii...)

what are really are is a person,
trying to forget your pain and past
(erm...bukan semua macam nie ke?
siapa yang nak ingat mende yang dah lepas dan yang menyakitkan....)

you are the person who never seems to care
(*aq senyum sumbing kat sini*)

and that is why being an assassin fits you good.
at least,that's what people think.
even if you  don't care that much for your victims,
you still have the ability to care and generally feel(yes)

it is not lost,just a little forgetten.in crowds you tend to not get to be noticed,
and dress in black or other discrete colour
(ahah...aq mmg fashion disaster)

you dont't like being in the spotlight and wish people would just leave you alone
(ikut keadaan)

but once you do get close to someone you have a hard time letting go and get real down
if you lose him/her
(mungkin patut kata err...'biarlah rahsia')

p/s: Aahh....quit it adda...mmg kenyataan.you're afraid to love becouse you're afraid of losing ,kan?
O˜la....Nehi Never...aq mmg x main mende hati perasaan pelik-pelik macam tu...
ary2 npe sedih sgt kne fire?
ade ke orang yang happy kne snap macam tu??????
diri sendiri
Entah 
diri sendiri pon x pasti kenape...
mugkin sebab mmg tengah dalam keadaan yang sgt vulnerable...



No comments:

Post a Comment