20110415

sad teen

Quiz yang aq buat aryni mcm menarik jugak la..ala-ala gothic lah pulak aq sekarang...Dulu Punk*LOL*.
Ni kalo mummy daddy tengok blog nie silap-silap dua-dua geleng pale :keputusannye the---> sad teen

sedihkah saya?adda...

kalau nak buat rumusan dengan format kertas 2 bahase melayu SPM,huraian yang diperolehi dari quiz tersebut merumuskan bahwa che ADDA adalah seorang remaja yang murung dan pesimis dan paranoid
(aq terguling-guling gelak terkekeh-kekeh masa bace bahgian ini dalam keputusan quiz tu --->sebab... aq rase aq nie hard optimist...kalo dok compem mase kene dera ngan pekerje PERKESO dulu...aq dh resign dua poloh empat jam tanpe tunggu sesaat pon!)

dikatekan jua bahwa personaliti che ADDA adalah satu dimensi.
(aq sendiri pun x dpt membygkan 'berdimensi' tu mcm mne?kowg tau?...agak agak ade ke macam tengok JAWS 3D kat tb3 tu?)dah mengelirukan (HUH?)

Dalam quiz itu gak mengatakan che ADDA telah bosan dengan rentak hidupnye sekarang ini dan mengimpikan kehidupan yang lebih menarik <----sesungguhnye aq membangkang habis-habiskan ...what the fish..X SETUJU...Nasib baik yang buat quiz nie bkn ahli psikologi...

ok nafas ditarik...dan aq rase ni bahagian yang paaaaaaaaaliiiiiiiinnnnggg ironi dalam quiz nie...
YOU tend to think that no one understans you,not even your parents/guardians/friends.But that is just the opposite!The people who love you want to help,but they don't know how becouse they have a feeling that they will say something wrong and turn you way.You have to let them know taht you are willing to hear what they have to say....and it might do some good to listen to them....
(sebab ironinye?kenape ironi?sebab aq setuju dgn bahgian  yang awl tu je... ayat pertamenye... sebab itu yang aq rase...orang x kan paham aq kot...mestilah macam tu sebab aq pon x berape nak paham diri aq sendiri...
kalo tidak,xkan aq wat quiz personaliti panjang berjela-jela cm nie sebab nak tau diri sendiri...aduh dan untuk ayat yang lepas ayat yang aq setuju tu....erm....erm...drop the subject

mungkinkah benar atau mungkinkah tidak ? mungkinkah tidak atau mungkinkah benar?
sudah gaharu cendana pulak,sudah tau bertanye pulak!
(disebabkan rumusan ini diakhiri dengan pantun,aq hanye memperolehi markah ihsan kerana tidak menepati format sebuah rumusan....tq)


p/s:sesungguhnyelah.....aq ADDA sudah putusfius....

No comments:

Post a Comment