20101225

JOHOR OHHH JOHOR...

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


salam semua...hari ni aq nak story satu cerita pasal johor...emmm johor...kowg tau kan kat mane...
aq se macam takdir lak....sebenarnye aq dah x nak ade kene mengena dah ngan owang johor ni.....tp x tau rrr cam dah takdir lak...'die' johor....hariz johor...ada syam pon johor gak...hisy aiseyyyey man....asal syik2 johor je ni...

novel aq pon kebanyakkannye pon aq bace owang johor.rian johor...alea johor...qisha qaleessa and ziyad fallah johor...aq pon johor gak...skung aq blaja kat pasir gudang johor...wahhh mmg banyak kebetulan ni...mmm nape ye?.....ape yang Allah nak tnjukkan agaknye...?emmmm mungkin juge kebetulan tapi kenape semakin aq nak m'gelak and menjauh mcm semakin dekat lak bnde nie berlaku kat aq....

eiii geram tol...lagi johor seredup kasihmu...oh mmg takdir...lg sape g johor g....?segalanya untukmu...emm jehannna aisya and faheem ammar ...novel ni pon pertemuan mereka bermula kat johor....
kenape????ape maksud semua ni?betul x paham...dan aku x nak paham.....!!!!!!!!TITIK...

A'aa wat bodo je rrr anggap x de pape ..pasrah and redho je k...ehe..k semangat balek....
CAIYOUK2


JOHOR...KENAPE YE?

1 comment:

  1. setelah 3 bulan di joohor pe perasaan aq...

    emm dtg sini adalah untuk belajar bukan untuk bercinta cintun

    ReplyDelete